Obiady
Ogłoszenie odnośnie obiadów
Od 04.05.2021 w szkolnej stołówce został wprowadzony nowy system zamawiania posiłków „ jem w szkole”. Każdy kto chce korzystać z posiłków musi zalogować się jako użytkownik w tej aplikacji.
Na podany szkole adres email otrzymasz wiadomość od jemwszkole.pl z danymi do pierwszego logowania w systemie tzn. login oraz tymczasowe hasło.
Podczas pierwszego logowania do systemu podaj hasło tymczasowe, a następnie nadaj nowe hasło do swojego konta w systemie.
Płatności za zamówione posiłki przyjmowane będą przelewem bankowym przez aplikację. Nowy system działa na zasadzie przedpłat , zaznaczają Państwo dni w które dziecko będzie korzystało z obiadów (konieczne jest zaznaczenie wszystkich dni w danym miesiącu) , następuje przekierowanie do banku a następnie dokonują Państwo płatności. Płatności można dokonać zwykłym przelewem stacjonarnie w banku ( system generuje druk wydruku) lub za pomocą transakcji online w systemie TPAY. Każdy z Państwa ma przypisane indywidualne konto, prosimy nie przekazywać go innym osobom.
Wpłata online umożliwia otrzymanie zamówienia przez system już po kilku chwilach, natomiast wpłata zwykłym przelewem wydłuża ten proces do 2-3 dni roboczych. Po zarejestrowaniu ucznia w systemie , przed pierwszym wydaniem posiłku każdy uczeń otrzyma swój indywidualny breloczek umożliwiający odbiór posiłku.
Zamówienie posiłków odbywa się maksymalnie na 3 dni robocze przed końcem miesiąca a odwołanie posiłków w danym dniu maksymalnie do godz 8:00. W sytuacji kiedy rodzic będzie chciał zamówić posiłek po czasie ustalonym przez system prosimy o kontakt ze szkołą. Obiady będą wydawane od godz 11:30- 14:30,
Linki instruktażowe odnośnie zamawiania oraz odmawiania posiłku, które pomogą w obsłudze systemu „ Jem w szkole” zamieszczamy poniżej
- Link do filmu instruktażowego: https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU
- Link do filmu instruktażowego – zgłaszanie nieobecności: https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU
Wprowadzony system :
– przyśpiesza realizację zadań wykonywanych przez intendentów oraz rodziców,
– zapewnia sprawny obieg informacji , ich przetwarzanie i archiwizację
– upraszcza kontrolowanie stołówki i jej budżet
– posiada mechanizm kalendarza, który umożliwia planowanie ilości przygotowywanych posiłków na poszczególne dni eliminując błędy – w każdym momencie można zobaczyć na jakie dni są wykupione obiady
– każde dziecko posiada swój indywidualny brelok którym identyfikuje się odbierając posiłek
– osoby które opłacą obiady proszone są o odebranie breloka z pokoju nr 10 SP 2
– uczniowie posiadający już taki brelok z poprzednich lat dalej się nim posługują nie wymieniają na nowy.
– zgłoszenie zgubienia breloka zgłasza się do pokoju 10 po zidentyfikowaniu zostanie mu wydany posiłek w danym dniu a po otrzymaniu nowego breloka przypisany zostanie do konta nowy numer (pozwoli na eliminacje wydawania posiłków osobom nieuprawnionym)
– system automatycznie rozlicza płatność ( nie ma tu możliwości niedopłaty lub nadpłaty nie potrzebujemy już żadnych ręcznych sprawdzeń)
– system informuje szkołę ile na każdy dzień musi przygotować posiłków na podstawie złożonych i opłaconych zamówień, zgłoszonych nieobecności przez aplikację
– możliwość dokonywania płatności z dowolnego dla Państwa miejsca bez konieczności przyjazdu do szkoły.