Szkoła
Historia
Patroni
Kadra
Statut
Biblioteka
Świetlica Szkolna
Pedagog
Standardy ochrony małoletnich
Deklaracja dostępności
Jubileusz 100-lecia szkoły
Zaproszenie
Jubileuszowy konkurs plastyczny “Moja szkoła 100 lat temu”
Rodzice
Rada Rodziców
Wstęp
Aktualności
Prezydium
Dokumenty
Regulamin
Sprawozdanie 2023/2024
Plan pracy 2024/2025
Obiady
Harmonogram zebrań
Ubezpieczenia
Rekrutacja
Uczniowie
Dziennik
Plan lekcji
Osiągnięcia
Doradztwo zawodowe
Godziny dostępności nauczycieli
PPP
Samorząd uczniowski
Nauczanie zdalne
Egzamin ósmoklasisty
Działalność charytatywna
Caritas
Wolontariat
Sport
Rekrutacja do klasy sportowej
Erasmus
„Przedsiębiorcza wiosna” 2019-2022
Mobilności
DZIAŁANIA PROJEKTOWE
Rezultaty projektu
„Bądź kumplem- zrozum i szanuj” 2022-2023
Mobilności
Działania projektowe
Rezultaty projektu
Polonista Roku
Idea i historia konkursu
Dokumenty
Aktualności
Dane liczbowe
Galeria
Kontakt
Kontakt
Szkoła
Historia
Patroni
Kadra
Statut
Biblioteka
Świetlica Szkolna
Pedagog
Standardy ochrony małoletnich
Deklaracja dostępności
Jubileusz 100-lecia szkoły
Zaproszenie
Jubileuszowy konkurs plastyczny “Moja szkoła 100 lat temu”
Rodzice
Rada Rodziców
Wstęp
Aktualności
Prezydium
Dokumenty
Regulamin
Sprawozdanie 2023/2024
Plan pracy 2024/2025
Obiady
Harmonogram zebrań
Ubezpieczenia
Rekrutacja
Uczniowie
Dziennik
Plan lekcji
Osiągnięcia
Doradztwo zawodowe
Godziny dostępności nauczycieli
PPP
Samorząd uczniowski
Nauczanie zdalne
Egzamin ósmoklasisty
Działalność charytatywna
Caritas
Wolontariat
Sport
Rekrutacja do klasy sportowej
Erasmus
„Przedsiębiorcza wiosna” 2019-2022
Mobilności
DZIAŁANIA PROJEKTOWE
Rezultaty projektu
„Bądź kumplem- zrozum i szanuj” 2022-2023
Mobilności
Działania projektowe
Rezultaty projektu
Polonista Roku
Idea i historia konkursu
Dokumenty
Aktualności
Dane liczbowe
Galeria
Kontakt
Kontakt
Pismo Prezydenta Miasta Biała Podlaska
Szukaj
Szukaj
Recent Posts
NAGRODY DIAMENTOWE I ZŁOTE PIÓRO
SUKCESY UCZNIÓW W KONKURSACH PRZEDMIOTOWYCH
WIELKI SUKCES NASZEJ SZKOŁY!
Dzień otwarty
Rekrutacja uczniów do klas pierwszych